2013-05-18 ? 22:33:49

i am back

Nu är man tillbaka hemma igen från Rhodos. Kom i onsdags vid fem, trött men ändå utvilad efter att ha haft en underbar vecka med familjen. Vi hade tur med vädret fem dagar, de två andra åskade och regnade det, men
annars hade jag en riktigt fin vecka med mycket skratt, god mat och härligt sällskap!  Fick en rätt så godkänd
bränna, rejäl D-vitamin boost! Snart blir det att ge sig av igen, om drygt tre veckor far jag med finaste Sophie
och hennes mamma till Nice i Frankrike. Kan knappt bärga mig!! 
liten bild tagen från hotellets hemsida, hade tyvärr ingen kamera med mig, dock fotade mina syskon lite,
lägger upp bilderna senare när jag fått tag på dom!  
ha en fortsatt trevlig helg! spenderar min lördagkväll med familjen framför tv och ser på Eurovision,
heja Robin!! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia