2013-09-29 ? 20:53:00

kör mig vart du vill, för jag ramlar aldrig hit igen

Då var den helgen över igen, känns som att dagarna bara ramlar förbi. Har fått sova ut inatt äntligen, var ett tag sen jag kände mig utvilad. Har iaf haft en trevlig helg, i fredags for jag till lilla Ängesbyn och var med vänner, såg idol och åt gott, bl.a sushi och snickerskaka, mums! Lördagen vaknade jag kl. 6 och gjorde mig i ordning för att stå och vänta vid Kulturenshus för att köpa biljett till One Directions konsert som är i juni nästa år, fick tag på platserna vi ville ha, så snart blir det att fara till Stockholm för att se de snyggaste babesen i världen uppträda, längtar så att jag spricker!! Brukar inte vara den som gråter över kändiscrushar, men kan garantera att jag säkert kommer storlipa direkt killarna dyker upp på scen. Min dag idag har iaf varit väldigt lugn, har precis gjort klart lite läxor och var för en stund sen ute på promenad med Michaela och Dasha pratandes i lurarna, mina kärleksgurus just nu. Ska se några avsnitt av SATC nu innan jag kojsar i säng, godnatt!
 
 
snart syns vi boys!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia