2014-01-08 ? 18:28:00

Long time no see

 Nu var jullovet slut då och idag var den första skoldagen. Har redan börjat nedräkningen till sommarlovet; bara 150 dagar kvar! Känner att mitt bloggande inte går framåt så värst, har inte tid och lust att skriva inlägg, men ni får nöja er med något inlägg då och då! Till detta nya år så har jag skrivit ner några nyårslöften som jag hoppas att jag kan uppfylla innan 2014 har gått mot sitt slut. Bl.a. har jag lovat mig själv med att börja gymma, försöka nå upp till ett A i slutbetyget i något/några ämnen och dessutom hitta ett jobb så att jag kan börja spara pengar till framtiden och ha råd till lite nöjen på fritiden! Har annars haft ett riktigt roligt lov med mycket att göra, vilket jag älskar. Har bl.a. varit med kompisar och sedan kom bästa Sophie hem till mig från lilla Vörå och hälsade på i några dagar! Har fått ta igen sömnen till en fräsch start till det nya året, får hoppas på att detta år blir lika roligt som det förra!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia