2014-01-24 ? 20:24:34

Jag började fundera för någon dag sen varför jag inte finner lust med att skriva i bloggen och kom sedan fram till att jag har verkligen ingenting intressant att skriva om som händer i min vardag. Hur kul är det liksom att läsa min blogg då jag själv inte tycker att det jag skriver är intressant? Sedan började jag fundera vad jag är intresserad av och vad som skulle kunna göra min blogg lite roligare att läsa, och då slog det som en snilleblixt; jag kan ju skriva om hälsa och välmående. Detta är vad som intresserar mig och jag skulle tycka vara kul att skriva om. Ge lite tips till vardagen om hälsosam mat, skönhetstips med bl.a. naturliga ingredienser osv. Jag tror detta skulle göra mig mer driven till att skriva. Lite roligare inlägg än att läsa om min tråkiga dag att "nu är jag hemma från skolan!" och "resten av dagen ska jag bara ta det lugnt". Tror att jag ska starta om en helt ny blogg. Börja en helt ny start med fin header och bättre bilder och mer inlägg. Ska bara klura ut hur man gör allt detta haha!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia