2011-08-18 ? 12:25:35

Hade inget annat att göra..

Jag har insett att min senaste kyss - var med en person som jag tyckte om då
Jag lyssnar på - Makes me wonder - Maroon 5
Jag skriker - när jag e stressad
Jag tycker om - att kolla på väldigt gamla filmer
Min bästa vän är - många
Min första riktiga kyss - var lite konstig..
Jag avskyr när folk frågar - väldigt onödiga frågor
Kärleken är - nåntigt som alla behöver
Du gillar att - höra på musik när jag duschar
Jag kommer alltid att - göra misstag då och då
Jag är hemligt förälskad i - Jedward
Sist jag grät var - typ i förrgår?
Min mobiltelefon är - bredvid mig
När jag vaknar på morgonen - sträcker jag mig så mycket att jag får ont i benen
Innan jag går och lägger mig - vill jag alltid ha massage
Just nu tänker jag på - hur snygg Enrique Iglesias e..
Bebisar är - urgulliga, men lite irriterande ibland
Idag har jag - fått en panik attack
I kväll ska jag - prova lite kläder till nästa dag
I morgon kommer jag - fara till Juthbackamarkanden
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia