2011-11-27 ? 22:21:45

skjorta..

Köpte en skjorta i fredags och försöker bestämma mej om den e snygg eller inte och vad
jag kan använda den med, har faktist börjat tycka om den nu.. lite.. Aja, igår for jag till
Jullan och sovde över. Vi for först till nån kyrkosak och hade det trevligt där. När
klockan blev ett begav vi oss hem och så låg vi och pratade till klockan fyra, kulkul!
Idag följde jag med henne och kollade "live" hockey för första gången i mitt liv, om
jag ska vara ärlig tycker jag det va faktist väldigt kul :) Och nu för bara nån kvart sen
så kom jag hem från Fanny. Vi kollade på "Remember me". Jag orkade seriöst inte kolla
hela filmen, hade haft rätt höga förväntningar om den och jag blev faktist rätt besviken..
Iaf så har jag haft en kul helg (mycket "kul" i dethär inlägget..) och nu ska jag gå och lägga
mej gonatt!
(grattis till er som orkade läsa dethär långa inlägget)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia