2011-09-09 ? 20:09:44

dankeee

DAGENS VILL HA: http://www.melba.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_flash.tpl&product_id=3239&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=68
DAGENS KLÄDSEL: vitgrå - randig tröja, röd halsduk och svarta byxor
DAGENS SMINK: foundation och mascara
DAGENS FRISYR: först uppsatt i en boll, sen en hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: när mitt knä gick ur led på gympan och jag haltade resten av dagen
DAGENS LÅT: moves like jagger - Maroon 5
DAGENS PLANER: chiiill
DAGENS SAKNAD: kompisarna i finland <3
DAGENS DUMMASTE: typ ingen?
DAGENS DROG: dator ;D
DAGENS ROLIGASTE: typ då innan vi skulle gå till bussen så satt jag och nå kompisar vid simhallen och pratade
DAGENS FAVORIT: min book :)
DAGENS KÖP: en macka på uppis ;)
DAGENS GODIS: exotic snacks, namm <3
DAGENS HUMÖR: typ lite trött just nu, men annars har jag varit pigg och glaa'
DAGENS ORD: "och jag ba"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia