2011-09-10 ? 13:51:17

you wanna know how you make me smile

Hej! Vakna vid elva av att ha drömt en obehaglig dröm.. jag var hos en kompis och så såg jag
en jätte konstig sak vid fönstret. Jag skrek åt min kompis att komma och kolla, men hon kom aldrig, så jag gick dit själv och kollade vad det var och fönstret var öppet..
Det såg ut som en skit stor manet och så helt plötsligt flyger den in mot mej och jag försökte slå den,
men just när jag träffade den med min kraftigt, viftande hand så exploderar den..
Sen vaknar jag av att jag hyperventilerar.. Mina drömmar är alltid skit konstiga..
Men i alla fall, idag ska jag väl inte göra så mycket, går väl ut och tar lite frisk luft snart
och sen kanske vara med nån kompis.
Grattis till er som orkade läsa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Julia